Monday 15 October 2012

❤ Ya Allah...sampaikan salam rinduku padanya...❤ ❤






Bismillahirrahmanirrahim...

Allahumma solli 'ala sayyidina muhammad...wa 'ala alihi wasohbihi wa bariik wa sallam....laailahaillallah...tiada tuhan yg berkuasa selain Allah...dialah yang berhak disembah...dialah penentu segala...tiada tempat bergantung dan mengadu selain Allah...
hmmm.....ada satu malam tu...saya bermimpi jumpa dengan arwah ustazah khairah...dalam mimpi tersebut...aku berjalan tepi air terjun yg sangat cantik...sebelum kubur ustazah...selepas sampai di kubur ustazah...aku lihat kuburnya...dan aku duduk...duduk dan buka quran...buka surah yaasin n baca...selepas selesai membaca...aku pandang di hadapan aku ada ustazah...tenangnya wajahnya...membuat aku terhenti seketika...aku pandang ustazah...ustazah senyum...aku  kata...ustazah bila saya nak ikut jejak langkah ustazah...n ustazah hanya senyum n pegang tangan aku erat.....senyuman yg menenangkan hati...wajahnya tenang dengan jubah putih yg dipakainya...wajahnya berseri dan tersenyum...subhanallah...ya Allah...aku rindu ustazah...aku rindu ya Allah...semoga kita bertemu di syurga nanti ya ustazah...
Sharing is caring ^_^

No comments:

Post a Comment

KOPIRAIT oleh SWENDEHOTCHOLOLATE