Tuesday 2 October 2012

Assalamualaikum...:))

Alhamdulillah harini dan saat ni Allah masih memberiku peluang untuk melihat dunia yang penuh warna warni ni...penuh dengan ragam manusia ....hmmm...tetiberasa mau muhasabah balik diri ni dari masa aku dipinjamkan nafas dan jasad ini di dunia dahulu kala....hmmm...macam macam ada sukadukatangistawabahagia...hmmm...macam macam ada macam astro.....ya Allah syukur ku ucapkan atas segala nikmat dan pertolongan yang kau berikan dan hidayahkan...ya Allah...kiranya aku ada melakukan dosa ampuni aku ya Allah...sesungguhnya kau maha pengampun...Ya Allah aku bertaubat terhadap dosaku yang lalu...Aku bertaubat ya Allah...Ampuni hambamu yang penuh dosa ini...ampuni aku ya Allah...aku taubat nasuha ya Allah tuhan yang maha pemurah...ya Allah tetapkanlah apa yang kau rasa terbaik buatku ya Allah...aku redha...hanya padamu sahajalah tempatku berharap dan meminta...aku harap jika aku ada buat salah atau menzalimi sesiapa sahaja tanpa ku sedari...aku harap mereka maafkan...aku harap mereka maafkan...biar tenang bila ku pergi menghadapMu nanti...Aku harap...kuburku nanti bercahaya dan wangi seperti kubur nabi nabi n para walimu....aku harap kuburku kelak dikelilingi taman bunga yang wangi n aku harap aku dipilih sebagai salah seorang penghuni syurgamu...ampuni aku ya Allah...redhai aku ya Allah...                                                                                   MARI MENJADI HAMBA N SEMOGA ALLAH REDHA....                                                                                       0-0 ya semua:))      
Sharing is caring ^_^

No comments:

Post a Comment

KOPIRAIT oleh SWENDEHOTCHOLOLATE