Friday 5 October 2012

Allahu Allah :))

Bismillahirrahmanirrahim...hmm...antara dua kekasih...siapakah yang tertulis sebagai jodoh 'afeena...hmmm...kekasih yang pertama ... mereka saling kasih mengasihi...cinta menyintai...namun apakan daya takdir ilahi mengkehendaki mereka terpisah dan tidak bertemu lagi buat selamanya...hmm...sebelum mereka berpisah...ramai yang menghubungi 'afeena agar lepaskan lelaki itu...mereka berkata jauhkan diri anda darinya...dalam hati 'afeena berkata...mungkin dia sayangkan lelaki ini...sebab itu dia suruh aku jauhkan diri aku daripada lelaki tu...hmmm...x pelah...aku takkan kacau lelaki ni lagi...hmmm...aku ada maruah diri...maruah diri aku bukan untuk dipijak2 perempuan seperti itu...x pelah...mungkin Allah dah tetapkan buatku lelaki yang lebih baik...kumbang bukan seekor dalam dunia ni...tidak lama kemudian Allah tetapkan ada seorang jejaka yang datang pada 'afeena untuk dijadikan bakal isteri...'afeena terdiam...hmm...hatinya berbicara...ya Allah....jika lelaki ini datang benar2 untuk melamar aku jadi isterinya...maka permudahkanlah...jika benar dia jodohku...sejukkanlah hatiku...jika benar dia untukku...janganlah kau timpakan ujian sepertimana kau ujiku dengan ujian jejaka yang pertama yang menyintaiku...namun...banyak halangan buat kami...tenangkanlah hati sesiapa sahaja yang  melihat kami bila kami disatukan sebagai sepasang kekasih suami isteri yang kau redhai nanti...amiiin...semoga Allah permudahkan :))
Sharing is caring ^_^

No comments:

Post a Comment

KOPIRAIT oleh SWENDEHOTCHOLOLATE